lesen oh lesen

isnin, 18 oct 2010
lesen aku hilang disebabkan tercicir dekat mana entah.
tak berapa nak sure pula.
aku sedar kehilangan lesen tu masa nak balik drpd melepak dengan wan di bukit bintang.
so, masa tengah tunggu monorel di stesen bukit bintang tu, aku saje2 lah check beg.
nak tengok entah2 ada pape tertinggal ke en.
so, tetiba.. aku tengok lesen aku tak ada.
sumpah mengelabah gyla that time.
dah nak nanges dah.

dah arr sorg en.
so, mmg sabarrr jela yang pasti -.-

sampai sahaja dirumah, bgtau parents about kehilangan lesen tersebut.
first thing kena....

" apa??lesen hilang? kamu ingat main-main ke lesen hilang hah? ingat senang ke nak kena pegi wat report semua, jpj la apa la.. blablabla dan blabla "

kena bebel dgn parents. mmg kesabaran lagi aku.
wahh.
dah arr tengah panass lesen hilang ni en, pastu kena bebel pulak.
mmg terbaik!
so. aku, papa and mama pegi ipd gombak buat report about lesen semua.
inspector tu tanya, aku satu je.
"bila sedar lesen tada?"

so setelah buat report tuu.
kami pulang kerumah.
aku pun pening arr, mcm mana nak pegi puncak esok nii.
dengan lesen tada.
mcm mana nak drive?
aiyoo.
menyusahkan betul!

dah arr nak kena hantar borang kolej tu esok.
dah arr last day pulak
shit shit!
memang kerja aku that time membebel sorg diri. mcm apa la en?

masa perjalanan pulang dari bukit bintang tu, aku da msg zulafiq tanya about esok
dia boleh teman ke tak.
ada kete ke tak.
so, jwpn dia. dia boleh teman but tada kete.
dia siap suh aku wat report and guna report tu utk drive esok =.="

malam menjelma,
setelah sekian lama aku and dia berbincang utk pergi puncak esok.
tiba-tiba, pada pukul 12 lbh ke 11 lbh entah.
dia call,
tapi aku tak jwb pada mulanya sebab aku dah ngantok sangat.
dlm proses nak tidor da.
so, silent kan.
hehe ^-^

then, again he called me.
so, aku pun angkat dengan suara yg mcm malas nak jwb nye sebab baru je nak tido en..

dia ckp, dia taleh teman aku esok sebab kena wat ape ntah.
sebab umah dia renovation and so on.
aku pun, okay kan aje.
pastu letak phone.
nak tertido blk dah.
then boleh terigt!

esok sape nak teman aku pegi puncakk??
OMAGOSHH!!

terus tejaga dari tido tuu
cepat2 call member2 lain.
nak call eriq, tapi takot dia kat kolej dia.
so, call danial dulu.
and okay, salah tafsiran!
danial dekat kolej dia.
AND ERIQ dekat kepong.
memang TERBAIKK.!!

akhirnya, aku minta tlg eriq teman aku esok.
but dia kena drive arr sebab lesen ku hilang. waaaaaa :'(
nasib baikkk eriq boleh temann
fuhhh ~~

so, tidor dgn lena sekali :)

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment