Sunway Lagoon :)

meh sini den nak bercerita ni.
sorry dah lama eden tak mengem'blog' sumtink.
den busy sejak kebelakangan ni,
sekarang ni den busy juga.
tapi disebabkan kesian tgk blog ni dah lama tak di'update'
den meluangkan lah juga masa dengan blog bucu bucu den ni.

okay, sorry lah. harini mood den nak mengem'blog' dengan bahasa melayu and ada campur-campur sikit
kita buat rojak buah bahasa kejap...

a few days ago eden dengan dak dak rumah pergi sunway.
ni semua sebab kami tak dapat na balik rumah sebab apa entah. lupa sudah =.="

kisahnya bermula dari..
mereka mahu main dkt dlm sunway lagoon tu.
pastu check harge.. mahal pula.
so tak jadi..

so kami berpakat utk pegi jalanjalan cari pasal barang aja dekat sunway piramid tu.
betolak pukul 9 pagi.
sampai sunway dlm pukul 11pg
biasa arr. nak kena tuka bas pula dekat pkns.
mmg SEKEJAP tunggu bas tuu =.="

so pegi breakfast dekat mcd sunway.
sape penah breakfast dekat mcd sunway..
angkat tangan cepatt!!

saya saya saya!!


tahniah!!! awak mendapatttt....











baca blog saya. terima kasih diucapkan :) baca lagi okay?









hehe. dah dah, jgn merepek alin.
sbnrnya nak cte, kalau korang tahu la kan, mcd dekat dlm sunway tu, boleh nampak sunway lagoon.
so, kwn kwn eden ni tetiba tuka pikiran nak main dekat dlm sunway lagoon tu pula.
nasib baik eden bawak baju. ahaha. dah agak dah dorg akan tuka pikiran.
baguskan aku? weee XD terima kasih sebab memuji ^.^

so, mereka kena pegi beli baju utk mandi semua. oleh itu, mereka pun shopping!!

kami pun pegi la beli tiket masuk sunway lagoon tuu
RM60 for 3parks = water, amusement and wild park

jum tgk gambar >.<

 
infront of uitm puncak perdana

 
infront of pkns

 
masa ni baru lps tuka baju after main air. 
mmg rambut tal boleh pergi la kan =.="
just ignore it.


 
baik kan lalin? wee XD


Happy sunway lagoon ^__^

p/s : i met someone there.OMG! he's cute. and dia jaga 3 games yang aku main. woot woot ! ^,^

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment