wall post

nak cakap lawak.
orang cakap tak lawak.
nak cakap tak lawak.
aku rasa lawak.

so mcm mana ni?
ini lah ceritanya sebenarnya.
aku post ni dekat facebook aku


susah nak ckp ngan perempuan sekarang ni. awakkk, awakkk tahu tak sayaa bukan nak boyfriend awakk tu. sayaaaa ada suka orang lain lah. boleh paham tak? kau tatau ke boyfriend kau tu sayang kau? buta betul !
 aku ada cakap pasal benda ni dekat budak-budak rumah aku.
alih-alih aku yang kena bebel
sebab dorang ni semua ada boyfriend.
"mestilah! mana boleh ada perempuan lain"

adoii, aku paham.
memang lah si girlfriend akan jeles kan kalau si boyfriend ada pompuan lain.
cuba fikir.
kalau kau ada kawan laki lain,
takan dorang tak boleh ada KAWAN perempuan?
so, get a life girl!

he should have a life.
it doesnt means that if he having a girl friend,
he will ignore you.
that so not true!
you are the special one.
and that girl just a FRIEND.
i'm bolding it. JUST A FRIEND.

omagosh, aku selalu lah kena macam ni.
aku dah kenal that guy lagi lama that girl kenal.
tetiba bila that guy couple dgn that girl.
that girl boleh marah kteorang sembang.
bullshit man!
we are just A FRIENDs okay!

so, aku pun dah tatau lah nak cakap mcm mana en.
sabar jela.
aku rasaaa..
kalau aku ada boyfriend,
mesti boyfriend akulah orang paling bebas.
HAHAHA

sebab apa?
sebabnyaaaaaaa
aku tak suka kongkong dia.
belajar dari kesilapan kot -.-'

takkan sebab aku, dia hilang kawan?
senang cerita. kalau dia ada kawan perempuan, aku akan amik tau everything about that girl.
and get to know her too.
his girl and boy friends will also be my girl and boy friends.

so, fair and square kan?
we must give and take.
love, we MUST trust each other.
that is LOVE.






note to my housemate : ni about other girls okay. bukan korang. saya cuba untuk explainkan kepada perempuan tersebut kalau dia baca blog aku lah -.-'

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment