aLaMak !

hey kawan-kawan.
hari ni aku nak post tentang aku keluar dengan Habibah , Ayshah & Hayati.
dah lama sebenarnya aku tak jumpa dorang ni since masuk Uitm hari tu.
so disebabkan cuti sem ni..
aku amik kesempatan lah nak jumpa mereka kan.
lagipun Bibah dah nak masuk Poli Banting and Yati dah nak masuk BALIK ke matrik johor dia.
so, why not take a short time and hangout right ?

so, here are some pictures that we took while we hangout :)








 

awak rasa saya dah gemuk ke? saya rasa saya dah gemuk balik -.-'
eh, back to the story ..

hah, kitaorang pergi karaoke for 2hours.
rasa macam nak terkeluar anak tekak ni hah melalak punya pasal.
tapi apa-apa pun kami had fun GYLA! :)

note to bibah = goodluck with your study. study elokelok okay budak kecik.
note to yati = err. tatau nak cakap apa. senang citer .. aku rindu kau. and goodluck! cepat gemokkan badan sikit lah weyh ! ^^,
note to eca = awak memerlukan diet ! HAHAH. tape tape, kau asalkan kau happy.. aku happy :)

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment