geram tahu

nak dekat setahun aku beli psp aku ni.
geram ada. bengang pun ada.
rasa macam nak campak masuk lombong saja psp aku niyh.
harap lawa je, tapi tak boleh main.
mcm shit je!



tak boleh ke psp 3006 version 6.00 downgrade huh ?
start daripada aku beli haritu aku tanya kedai, boleh ke tak.
apek apek kedai tu semua cakap..
"belum boleh lagi lah amoi. tapi rasa nya lagi 2 3 bulan"

2 3 bulan wak lu !
agak dah half year aku tunggu, still tak boleh nak downgrade lagi.
baru-baru ni aku pergi tanya lagi sekali.
dia cakap, before christmas boleh rasanya,

memang aku punya kesabaran ni tak ada tahap maksima mungkin ?
errghh! kalau memang tak boleh nak downgrade..
tak payah lah menabur janji janji manis mu.
menanam tebu di tepi bibir betul.
shit lah bengong !

sabarrr je lah lalin oiii -.-'

written by azleenfarahim

p/s : if there is anybody know how to downgrade it or where i can downgrade it.. please let me know at my chat box :) thankyou.

2 comments: