fever =_____="

hye hye kawankawan.
sorry dah lama tak update blog.
aku baru je baik demam ni.
hari tu pergi ke Penang.
pastu mungkin disebabkan tak dapat tengok toys museum ..

 

aku punya lah teringin nak tengok toys dalam ni..
tuptup tak ada sape nak teman.
and lagipun that day, ramai orang berpusupusu nak masuk dalam ni.
so, aku tak dapat laa masukk.

MUNGKIN disebabkan ini.
ahaha, dusta belaka !
tak laaah, mungkin main hujan nih >,<
sayaaa .. Nur Azleen Farahim Binti Azman telah demam selama 5 hari >,<

 

di sebabkan demam ini, saya telah duduk rumah sahaja.
sangat membosankan +________+

tapi sekarang saya sudah baik.
alhamdulillah, lepas pergi klinik.
and TERjumpa dak mana entah yang comel sangat bernama Zac.
saya terus baik demam.
ahahah.
Lalin mengada !


written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment