Penang

Place : Pulau Pinang
Date : 5th to 7th Dec 2010

dear readers ,
i just want to tell you guys i had fun while i'm at Penang.
banyak tempat yang telah di kunjungi..
antaranya ..
  • Batu Ferringhi
  • Fort Cornwallis
  • Floating Mosque
  • Rumah P.Ramlee
dan lain-lain

aku tinggal dekat 2 hotel.
1st night dkt ..

 

the 2nd night dkt ..


agak banyak tempat juga aku dengan family pergi.
tapi tak ada lah semua.
sebab tak sempat kaan..
so, just ada lah separuh jugaa peginyaa
tu yang aku sedih nak tinggalkan penang tu.

dulu lepas kejadian Tsunami, aku macam trauma nak pergi laut.
tapi lepas sampai je Penang, terus excited nak mandi laut semua.
ahaha :D

so here are some of the pictures.







 

ada lagi banyak picture dkt mukabuku.
malas nak upload semuaa.

naseb baek lah aku bawak notebook aku skali pegi.
tak ada lah aku bosan bila malam-malam dekat sana.
so, aku online jela malam.
heee

aku balik, hari selasaa.. masa tuh lah aku demam.
memang melepet jela dalam keta kan ?
demam macam tak kasi aku tinggalkan Penang jee.

eh, tapelahh. nanti saya datang lagi okay Penang ?
okayyy thats all cerita dari Penang :)

written by azleenfarahim

note :eriqqq.. betul ouh i cakap, i tapat tengok muzium permainan tu.
sedihnyaaa ~~

No comments:

Post a Comment