Berakhirnya.....

Assalamualaikum ..
Hye semua kawan-kawan yang sudi membaca belog saya yang kadang-kadang update , kadang-kadang tak ni.. ehehehe ^__^

Okay , for your information kawan-kawan yang disayangi semua..
Saya dengan ini secara tidak rasmi nya telah HABIS Diploma setelah selesai nya 
4 semester + 2 intersession.
Ia mengambil masa tambah tolak semuanya lebih kurang 2 tahun. 
Alhamdulillah aku dapat bertahan sehingga ke akhir setelah di uji pelbagai cabaran dan dugaan untuk menghabiskan segala-galanya ini.
Ya , aku mengaku dulu aku penah give up sebab banyakkk sangat masalah melanda .. 
Tapi setelah aku meminta bantuan Allah untuk membantu supaya aku sentiasa kuat dalam menempuh segala cabaran ini.
Alhamdulillah Allah mendengar segala-gala pekara yang aku pernah mengadu kepadanya.. =)

So , ini lah gambar terakhir buat masa ini setelah selesai nya peperiksaan akhir intersesi 2 aku..


Ze Housemates.
24 July 2012
Selasa
1.30 ptg.

written by AzleenFarahim

2 comments: