OH MY DARLING..

Ni nak cerita pula , aku celebrate birthday mama dengan tak seberapa haritu..
Birthday mama jatuh on 18th July. So that weekend aku balik lahh..
Sebenarnya niat ku untuk bawak mama makan kat luar actually..
Dah terpikir dah nak belanja mama and satu family makan..
Tapi disebabkan , duit ku telah habis kaw-kaw... 
And aku pun telah TERhabiskan duit mama sebanyak RM1500 sebab repair kereta yang jahanam haritu ...
Seriously menyesal...... :'(
Aku hanya mampu membeli kek je.. then nyanyi-nyanyi untuk mama.
Hadiah apa semua tak mampu nak beli dah..
Duit dalam bank totally tinggal bape hengget je... Sedih sangat sebenarnya.. Tapi nak buat macam mana .. Dugaan.. Terpaksa terima....


Okay , this is my mom.. Hehe nampak tak ada 3 lilin tu ?? Haaa sebenarnya mama bajet muda.
Aku nak letak banyak-banyak untuk shows umur dia.
Dia boleh cakap , "letak 3 je.. Tayah banyak-banyak"
Eleh , ingat muda sangat lah tu... HAHAHAHA

Apa-apa pun , 
Happy Birthday Pn. Laila Bt Mohd Nordin.
I love you soooo much MAMA !

written by Azleenfarahim

No comments:

Post a Comment