Nak kawen dengan anak raja.

ASSALAMUALAIKUM ~~
hye and hello semuaa ..

Teruja tak dengan title untuk entry kali ini ?
HAAA mesti korang teruja kan ? SABAQ naaaa ~~

Before we start , aku nak mintak maaf sebab dah berkurun tak update blog ni..
Maaf lah, orang berkerjaya dah sekarang ni.
Mesti korang tertanya tanya kan , kerjaya apaaa aku ni ??

JENGGG JENGG JEEEENGGGGGGGG ~~

AKU STUDENT LAH ! KERJAYA JUGA TU KAN !!
=P
*cepat cakap ye. kalau tak aku tembak sorang-sorang*

Okay okay joke. Sebenarnya aku busy dengan kelas dan other stuff.
Yelah .. Orang dah masuk DEGREE kan ? MEMEY lah busy woi !

Nak belagak kejap ,,,
SAYA SEKARANG SEDANG MENERUSKAN PEMBELAJARAN SAYA DI PART 4 , BACHELOR OF ACCOUNTANCY (HONS) DI UITM SHAH ALAM. =)

JANGAN BANGGA DIRI MACAM NI OKAY KAWAN-KAWAN ?


=> Tetiba aku google , dapat pulak laahh benda kat bawah ni.. Haaa renung-renungkan.. <=



Tak mau tak mau :|

OK memang betul lah aku dah sambung degree tu.. Tapi, its TOUGH maaann ~
TAK TIPU. SERIOUS NI *muka ketat*

Jum usha kejap subject apa yang aku ambil untuk sem kali ini :-

FAR 400 **
MAF 420 **
CRG 520
PSA 420
BEL 492
MGT 534
CTU 553
BKR 401

** Pihak management cakap, yang ni "tough" paper. Tapi senior cakap , "killer" paper.
And YES ! BETUL SANGAT. They will kill me silently. Demmit ! =__="

So , aku start degree dengan sem 4 . Then akan berakhir selepas sem 8. Masa sem 7 aku ada praktikal.

Lecturer aku semua okay. Alhamdulillah. Tapi ada lah yang sorang dua tu tak berapa nak berkenan dengan cara mereka. Tapi mereka lecturer kan ? So , nak buat macam manaa.... Ikut jelaa kata mereka ! -.-"

Ada lecturer aku yang sempoii gila..


Lecturer (tengah) ajak tengok wayang sebab ada topic movie review. 
Mula-mula ingat dia nak main-main je, rupa-rupanya memang betul dia ajak pi tengok wayang cerita Untuk 3 hari.
Siap belanja foods and drinks lagi untuk satu kelas. HEHEHE. =D

Okay, dah lah untuk cerita aku di Uni tu , JOM BACK TO THE 'TITLE'
Haa korang mesti nak tahu kenapa aku letak title macam tu kan ?
Sebenarnyaaa ~~~~

SAJE JE SEBAB NAK BUAT GEMPAK SIKIT. HAHAHA BAI.

written by AzleenFarahim

No comments:

Post a Comment