rapunzel

harini aku keluar jumpa dengan dak-dak rumah.
tapi bukan semua ada.
yang pergi just
1. aku
2. erin
3. qila
4. mira

si hannis ada hal lain!
fini di kelantan -.-'
aimi di sarawak >,<
3 org ni tapat lah nak dtg.
yang si hannis tu.. NO KOMEN !
yang fini & aimi tu jauh sangat..
memang tadapat lah nak datang +_______+
kalau dorang datang, boleh pengsan kteorg -.-

kitaorang pergi tengok movie cerita Rapunzel di KLCC.

 


haha. COMEL doe cerita tu.
serious ! :)
kuda tu LAWAK weyh ^__^

bestt je tengok. terasa macam budak-budak. heeee

masa dalam movie tu dapat tahu yang epul datang klcc nak jumpa mira.
OMG ! weeewiiit ! ^^,

so, jumpa epul di Kinokuniya. and pegi jalan-jalan.
pastu jumpa pula kakak erin tengah date. hahah
kakak dia muka macam Siti NurHaliza weyh,
boyfie kakak dia pula mcm Andy Estranged.
waaaaa ~ kakak dia comel and boyfie dia kachak !
sweet jee ~
aku restui mereka !
hahahaha
*tada kena mengena betul lah lalin ni >,<

after that kteorg pergi jalan-jalan pusing Klcc tu.
sumpah tatau nak pegi mana -.-'
pusing-pusing.. tempat tu juga. aishhhh +____+

then amik keputusan pegi lepak di Food Court je.
sembang-sembang. gosipgosip
and kenakan mira dengan epul.
hahaha. kteorg kenakan dia di tempat umum takpe.
jangan dekat rumah, kalau dekat rumah..
mau aku kena tarik rambut or or kena sipak dgn dia.
aiyo ini budakk -.-
apa-apa pun puas kenakan kau mira :):)
HAHAHA. *gelak puas hati


so, sini ada gambar sikit nak kasi korang tengok :)
kteorg lepak di PlayGround dia.
tapi dalam gambar ni si erin dah tak ada sebab dia balik sudah dengan kakak dia ..





gambar-gambar lain ...
kita tunggu mira upload okay :)
mcm banyak je. aishhh >,<

p/s : 
erghh ! aku bengang gyla dengan security guard dkt playground tu..
dia tak kasi aku, qila and mira naik buaian.
mcm shit je !
tourist dkt situ pun tak boleh =_________="
nak amik gambar pun tak boleh. sengal ke tak sengal
isshhhhhhhh -.-'
yang mak guard tu pun kejanya tiup wisel tu je. nyirap je aku dengar =.="
last-last tgk budak2 tu main je.
sedih nyaaa ~~~ -_______-

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment