Malacca

hey friends ..
i just got back from Melacca.
having a family trip.

actually, aku sekeluarga pergi rumah orang kahwin.
ada budak pejabat papa kahwin di Melaka.
so, papa kata why not tidur sana for a night.
aku pun ikut jela. konon nya nak pergi lah tengok night safari dekat Zoo Melaka tu.
tapi lastlast papa malas nak pergi zoo melaka tu sebab jauh dari tempat tinggal aku sekeluarga ..
kami tidur di Casa Lago Apartment .

 hey, tengok gambar jela. malas nak citer panjang lebar -,-'

 orang kahwin

 menara taming sari

 
dataran pahlawan waktu malam

 
bandar merah waktu malam

kapal besar waktu malam

 
memorial pengisytiharaan kemerdekaan

 
di A Famosa , belakang tu menara taming sari

 
bandar merah waktu siang

 
naik beca weyh !

 
lai lai, mau naik beca ka ?

 
dalam menara taming sari time dia otw naik atas

 
dalam menara taming sari di atas langit

 
view daripada atas menara taming sari

 
view daripada atas menara taming sari

 
melaka maju 2010
ini gambar tepi jalan,otw balik selayang sudah =)

ini lah gambar-gambar yang aku leh upload di sini. banyak sangat gambarnya. malas nak upload semua. untuk tengok lainlain, boleh tengok di facebook saya ^__^

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment