Selamat Hari Lahir kawan

kepada kawan saya yang bernama Mohamad Mustain


yang telah meyambut hari lahir nya yang ke-18 pada  
19 Dec 2010..
saya ingin mengucapkan lagi sekali HAPPY BIRTHDAY my friend !



aku sekarang tengah tak ada idea nak tulis apa nih.
NAMUN ! ada lah juga sikitsikit aku nak sebutkan disini =)=)

1. aku pun macam Anis juga , aku tak tahu macam mana kita boleh tetiba rapat. aku tak berapa nak ingat macam mana kita boleh rapat. tapi aku suka kawan dengan kau. kau selalu buat aku gelak2. haha. keep it up kawan. TAPI , jangan lah hanya disebabkan kau nak buat kawan happy kau pula tak happy. selalu selalu happykan diri kau. itu akan buat kau sentiasa bersikap positif :)

2. kau jangan lah tension tension study Law tu. aku tahu study law sangat memeningkan kepala. dan selalu akan buat orang jadi sedikit sakit otak bila study. tapi kau kena kuat lah sebab itu yang kau pilih. kau kena sentiasa ingat apa yang kau ingin capai pada masa hadapan. so ..
STUDY SMART + HARD = SUCCESS

3. err .. apa lagi nak cakap ek ? aku da kehabisan idea nak ceramah disini. hahah. apa-apa pun , aku sentiasa akan ingat persahabatan kita. kau akan selalu jadi kawan baik aku. apa2 masalah just call / text aku. InsyaAllah aku boleh bantu. dan aku HARAP sangat kita boleh CELEBRATE tri-birthday  [aku, kau, anis] bersama-sama abu :)


p/s : sorry post about your birthday a bit late. sebab aku gi vacation. now baru ada masa.

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment