nota nota



kepada blog sikacamata , Encik Zulfariq :)

blog awak tentang nak tengok movie marathon itu menarik minat saya.
mari kita ber'date' tengok movie hantu kak limah balik rumah tu :):)
yang cter aku masih dara tuu .. err..
tanak lah tengok dengan you. buat malu kaum je ! >,<
yang cter social network tu.. i dah tengok separuh.
pastu citer dia macam lembab jee. malas nak tengok -.-'
ngangkung .. i nak juga ..
MARI LAH. !
dah lama tak tengok movie nii

and and, post awak tentang pegi tengok motor show tu LAWAK gyla.
sengal lah you nii -__________-"




kepada blog Le Coup De Foudre, Cik Lala Dawson
 
gambar awak didalam post awak yang terbaru tu lawaa.
mungkinkah sebab muka awak memang lawa ? atau camera DSLR emi ?
saya rasa mungkin sebab CAMERA EMI tu.. awak jangan perasan. HAHAHA

yang pasal lagu Lee Hong Ki / Jeremy (you're beautiful) tu..
lagu tu memang best. dan menyentuh perasaan setiap kali aku dengar.
sedih kan ? dengar cerita peminat-peminat dia cakap, time dia berlakon scene tu ..
semua orang dekat set nangis. sebab jeremy macam nangis betulbetul.
kesian si comel gedik saya tuh -,-"
terima kasih awak di terima :)





kepada blog Life Makes No Sense , Cik Anis Filza :D

post kau yang terbaru nampak sangat yang kau marah. sampai dah keluarkeluar perkataan F tu kan.
relax babe. sabar sabar.
tapi mat salleh tu comel !
adoii, ada juga orang putih wat keja macam tu kan ? menipu macam tu.
WTH !
dia ingat kau bodoh ape. dia yang asshole.
errghh. sabar yee. aku paham. kalau aku pun nyirap juga weyh.
tapi gambar tu ... mamat yang kononnya 'Mark' tu comel weyhh. heee

and and post about your vacation to Singapore tu..
BESTnya ~~
jeless sangat.
jeles.
jeles lagi.
TERamat jeles !

itu jela yang aku leh cakap +___________+

untuk makluman rakanrakan lain.
kepada blogblog lain yang saya baca. sekiranya ada komenkomen. 
aku akan letak di nota nota ya ! :)

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment