RIP

Innalillahiwainnalillahirojiun ..
Ya Allah, kenapa lah kau ambil kawan ku cepat sangat ?
dulu arwah Solehah ..
sekarang arwah Muhammad Saifuddin Malik pula.
kenapa ? dia masih muda.
apa-apa pun, aku redha dengan pemergiannya Ya Allah.
KAU tempatkan lah dia di kalangan orang-orang yang beriman.

kepada keluarga Saifuddin, saya minta maaf sebab tak dapat hadir ke pengebumian arwah kerana saya tak tahu bila dan di mana upacara tersebut dilakukan.

kepada Saifuddin, aku mintak maaf kalau ada buat salah dengan kau.
aku terkilan sebab tak dapat bertemu kau buat kali terakhir.
haritu aku jumpa kau, kau sihat walafiat.
tapi setelah lama tak jumpa, tiba-tiba Azlan mesej aku bagitahu kau dah menghembuskan nafas terakhir.
aku TERKILAN sangat din.
aku MINTA MAAF sangatsangat.
kau akan always berada dalam ingatan aku dan kawan-kawan yang lain.
AL-FATIHAH !
rest in peace my dear friend ..
1992-2010
-_____-

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment