college life AGAIN !

-.-'
aku start blog with this reaction of face because ..
entah lah weh.
now aku dekat kolej puncak perdana >,<'

so, i am here to talk about my new life at puncak perdana..
*sigh

dah lah dapat blok 4 tingkat 5 pulak tuh.
damn !
tinggi bagai nak gila !
lutut aku boleh cabut balik kalau hari hari nak 5 tingkat ni.
errghh !


pastu jauh sikit arr dari rumah dulu , nak pegi ke fakulti ..
menyampah !
rasa macam nak buat flying fox doe !


then , air nya kecik gyla pulak tuh.
tatau arr nak cakap mcm mana.
kitaorang kena tadah air yang keluar macam ..
oh i hate to say this.
but, maybe like air kencing kot !!

takot betul air tu nak keluar.
dia mcm hidup segan mati tak mahu.
hah ! aku ingat peribahasa tu.. 
qila cakap dekat aku.^__^

housemate aku ..
only six of us still stay together.
fini kena duduk rumah komander. -.-'
tersesat pulak dia kat sana. kesian gyla !

now roomate aku kak zatie.
dia amik course IS (library)
okay, apa-apa jela.
aku bukan tahu sangat pasal course Information System tuh.

dia dah part 6.
waaah, segan pun ada juga nak sembang dengan dia.
but, nak buat macam mana. dah duduk satu bilik.. kena lah jugak sembang en..
buat macam tada pape belaku je. >,<


then, lixa pun satu rumah dengan aku.
dia.. last sem classmate erin..
but this sem..
aku , erin , aimi and lixa adalah classmate !
woot woot !

senang sikit nak pegi kelas kalau ada housemate satu kelas :)

so, ni lah serba sedikit tentang aku di Puncak Perdana selama sehari setengah kot
+____+

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment