Chinese New Year holiday ! YEAY !

UITM cuti one week !
starting sabtu lepas.
and now dah selasa.
heee

hari jumaat lepas..
kak Kist ... (gf abg)
 


yang amik aku dari Puncak Perdana.
pastu lepak dengan kak Kist dekat Slyg Mall.
makan makan ..
then, balik rumah aku ..

basuh basuh baju yang dah lamaaa tak basuh tu ..
BERLAMBAK gyla weyh !
nak tahu kenapa ?

1st : aku duk kat tingkat 5 , washing machine dekat bawah. MEMANG MALAS lah nak turun kan.
2nd : nak basuh guna tangan ? memang TAK lah. dengan air yang kocik tuh .. tak larat den.
den dah la tak boleh duduk mencangkung lelama -.-'

so, konklusinya .. baju pun bertimbun timbun lah >,<'
lepas basuh baju. tertido dekat ruang tamu ..
letih sangat . sampai terlupa dah janji ngan zulfariq nak keluar.
dia dah call and mesej daa.
naseb baek aku TERjaga sebab kak sasa ... call aku +__+
naseb baek dia call. kalau tak, memang sampai kul 5 / 6 lah aku tido -.-

sorry pacik !

so, bangun bangun siap siap terus keluar dengan zulfariq dengan muka baru bangun tido nya.
ahahah ..
lepak dekat Slyg Mall ..
 


teman itu pakcik main bowl.
^_^

terserempak dengan Amoi and Ilwan (Dakdak bola TBFC)
aku ingat nak main, tapi bila tengok RAMAI gila budak sekolah ..
segan pula. dah lah tak reti main, kang masuk longkang je.
malu lah saya ! >,<

so, tunggu lah zulfariq main bape game ekk. 3 ke 4 ?
lupa -.-'

after dia main, kitaorang lepak dekat Snowflakes ..




zulfariq rupanya tak pernah makan dekat sini.
kesian you ! hahaha.
tak apa. tak apa. sedap kan you ? heee

then papa call. so, balik ...
+___=

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment