tension treatment !

macam mana nak mulakan ye.
hmm, senang lah.
macam ni ..
sesiapa yang jadi friend aku dekat Facebook mesti tahu yang aku ada problem dengan family mingguminggu lepas ..
so, di sebabkan itu ..
aku telah melepak di rumah Kak sasa di Puncak Alam.

dia pun tengah tension.
aku tengah tension.
semua macam orang gila sebab tension ...

aku dengan kak sasa bercadang nak pergi vacation untuk hilangkan stress.
so, bincang punya bincang .. ambil keputusan nak pergi Port Dickson.
lepak dekat sana for 2days and 1night.

kitaorang nak pergi hari sabtu and ahad.
kak sasa amik aku di Puncak Perdana hari jumaat.
dia bawa aku ke Uitm Puncak Alam .
katanya ada activity apa entah.
group event management dia ada buat something ..
and ada lah test ape entah.

dorang ada buat game weyh.
best ! hahaha. ala-ala istana takeshi gitu.
actually game tu paintball. tapi paintball yang without penghadang.
memang kena tembak lah kan. lawak siot !
ada member kak sasa ter accident pula !

TERsadung sebab tanah tak rata.
tapi, it is just a test.
dorang nak test tengok game tu sesuai tak untuk mereka yang akan datang utk event tu..
nanti dorang akan, betulkan apa yang tak betul  ..

lepak dengan kengkawan kak sasa di kedai makan semua.
agak kelakar lah member dia. BEST :)

bila balik rumah, kitaorang bincang balik untuk pergi ke PD tuh ..
percutian ke PD terpaksa dibatalkan sebab ...
kami diberi cuti oleh Allah .. so, ABC lah kami ..
so, kitaorang taleh lah mandi di PD tu ..
bincang lagi ... bincang lagii ..
sampai pening pening lah kitaorang ..
last last TIDO dulu .. heee

esoknya ..
aiman bagi idea utk kteorang ke Bukit Tinggi. :)
apa lagi.. drive arrr ..
ambil lala di Selayang .
terus ke Bukit Tinggi ..
kitaorang dah lah tak tahu benda tuh kat mana.
ikut signboard je. hahaha
aku, kak sasa , aiman and lala.
just 4 of us. drive terus ke Bukit Tinggi
selambe kan ? cool gyla la weyh !

masuk Bukit Tinggi tu kena bayar Rm12 per person ..
total .. rm48 ..
gambar jum ?
ni semua gambar from kak sasa punya kamera .
tengok sikit sikit suda. hee

 
mendaki Bukit Tinggi ke Japanese Garden ..


 

 
ni dekat sebelah restaurant Japan .. 
apa benda entah >,<'
Lala and Me ..


 
Aiman and Kak Sasa ..

 
mereka lagi ..

 
 
dekat situ ada 4ekor angsa ..
dua hitam dua putih ..comel weyh. tapi ganas.
nak patuk orang je keja nya. aku patuk dia kang baru tahu >,<'


 
lawa doe building dia. Omagod !!

 
kitaorang gila kejap bila masuk situ.
sebab kagum dengan rekabentuk building tu ..
waaaaaaaa +___+


agak lama kami di atas Bukit Tinggi tu.
tapi tak ada lah sampai malam, petang tuh dah turun dah ..
then kitaorang pergi KLCC .
jenjalan ..
RAMAI LAH GILA !
pack sangat !
ruparupanya erin dating dekat situ.
naseb baek tak jumpa.
hahahah ^__^

just a few minutes dekat Klcc tu..
balik rumah..

malam tuh pula, lepak di One Utama ..
sebab member Aiman ajak tengok cite Khurfat.

 


MEMANG TERBAIK !
tengok midnite pula ..
sejuk weyh !
cite itu SANGAT SERAM !
aku memang tutup mata jela en.
nak jerit tak boleh.
sebab tak tahu nak jerit ngan sape. -.-'
sit sebelah kosong pula. LAGI BEST kan >,<

after tengok ..
lepak dekat Damansara Damai.
around 1 @ 2 o'clock baru balik Puncak balik ..
sampai rumah 3am ..
memang pengsan terus lah kan.
letih gila weyh.
dalam kereta, aku ngan lala dah tertido tido dah kat sit belakang -.-

secara konklusinya , hari tu .. sangat ME RELEASE KAN tension kami :)

XOXO

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment