Pre-Graduation Dinner

Assalamualaikum ..

Sorry dah lama tak update blog , tak sempat ..
Btw , aku dah belajar dekat Uitm Shah Alam (Induk) dah sekarang ni..
Banyak sangat benda dah jadi dekat aku selama 3 minggu aku dekat sini..
Tinggal lagi 2 minggu je...
Aku harap aku boleh handle semua ni dengan tabah :)

Btw , bukan tu yang aku nak cerita ...
Aku nak cerita pasal ... Pre-Graduation Night aku !
Hoyeahh!



hehe.. Okay .. it happened on 30 June 2012 ..
Aku pakai simple2 je.. Sebab beli baju a week before ..
Memang grab jela apa yang nampak okay tu... hahah takda masa dah nak memilihnya oiii.. :p

So , for your information ... Aku ngan housemates yang pergi dapat table belakang "retis" hahaha
takda lah artis mana pun ... tapi budak2 TEKA lah .. Dorang buat show that night =)

Sempat cuci mata okay ! sbb ada soranggg tu je aku rasa memikat mata ni. HAHAHA
Kenapa awak hensem sangat ohoi ?!

Okay2 back to the topic ..
Before pergi tu Kak Kist datang rumah aku , tolong make up kan ..
Because , she is a make-up artist , so why not i asked her to help me right ? hehehe
http://www.facebook.com/pages/KissKist-Make-Up-by-Kist/198572846919485
Thank youuu Kak !!

Me and Erin :)

Lepas make-up tu .. Around 8 something kami bergerak ke Grand BlueWave Hotel !
Sampai nya di sana .. Kena pergi bergambar dekat Red Carpet .. *macam artis kan??*

So , after bergambar tu.. duduk dekat table yang dah disediakan...
Then baru lah ternampak mamat hot tu.. and rupanya si Zhaf a.k.a Mazlee (OhMyEnglish) pun ada sekali..

Around 9 pm kot , tetiba dengar pinggan pecah. Gila tekejut ! Pastu tengok2 group Zhaf dah takda dah dekat table dorang.. Rupanya dorang buat FLASH MOB !!
OH MY GOD !! Menjerit doe tengok. Sumpah HOT gila !! And all the step tu rupanya created by Zhaf..
He's COOL DUDE ! seriously !!

Pastu , after dance group Zhaf naik pentas ,, the Accounting student pulak berflash mob !
And they highlight LELA !! Lagi lah menjerit2 kat situ.. LELA LAWA SANGAT !!


The middle one , Lela !!

Sangat rugi sape yang tak pergi tu.. Best kotttt !!
Okay , I'm still excited when I think about that flash mob. hahaha

After the flash mob , ada lah performance apa bagai semua lah..
Siap ada this trio guys performed , dorang tu kat kelas diam gila...
Bila menyanyi ~~ OhMyGod !! Cair kot !! Muka dah habis nerd dah.. Suara dia.... *melting kejap*
1st song yang dorang nyanyi dah buat aku cair ,, "I won't give up"




Dah lah masa makan tu... Macam takleh makan tau.. dorang nyanyi lagu yg best2...
rasa nak join sekali nyanyi.. hehe

So , the next performance was from this group , Buxter kot nama dia .. I'm not sure.. Sorry guys !


Dorang ni pun suara sedap2 .. hehe .. Dorang menang pertandingan apa ntah... Tak sure jugak..

Then , here come this one guy with his beat box or big box ? Apa2 jela..
dia perkenalkan diri as a boyfriend of this one girl on the stage ..

Lelaki tu : Hye , saya blablablabla ... Saya boyfriend kepada blablablabla ... You guys know what is beat box .. blablablabla..
Tetamu lain : Boyriend sape ??? Yang mana??
Lelaki tu : Sapee ? Jap , mana dia ... haaaa tu diaa.. Hye sayangg ...

Masa dia sebut "Hye sayang" atas pentas tu. Semua orang dah menjerit mcm orang gila. HAHAHA
APAHAL SWEET SANGAT ??!
HAHAHA

And dia pandai lah buat beat box tuu.. So time dia buat buat tu.. tetamu lain suh Zhaf dance .. Hahah and Zhaf sangat sangat sangat sangat cool , dia dance je. Dah lah betul2 depan table aku. HAHAHA
Seriously he's awesome lah.




Then ada penyampaian hadiah untuk :

Lucky Draw

-no picture-

Female Best Dress Award : Nono


Male Best Dress Award : Ezad

-no picture-

The King of the day : Ariff


The Queen of the day : Ayesha


The Extraordinary Award : Megat



" X " for extraordinary 

So , around 12 tgh malam tu .. Habis lah semua acara apa bagai semua..
Then , again bergambar di Red Carpet. Hehe


ze housemates


ze group 
*sorry tak sure nama*

Yang takleh bla nya .. Semua lelaki single yang ada dkt situ dgn bestnya boleh ambil gmbar dgn sesiapa je..
Mcm pisang goreng panas pulakk.. UNTUNGLAAHHH ~~ hahaha


"Firry Firdaus" a.k.a "Prof"

So, kalau nak tengok gambar2 lain ada dekat facebook ye =)


Naniey


Zhafri a.k.a Mazlee O.M.E

After the Dinner , aku dengan housemates menggila pergi cari tempat untuk photoshot
Mula-mula nak pegi dataran Shah Alam .. Tapi masalahnya RAMAI GILA REMPIT DIA!
Nak turun kereta pun seram.. Pastu pusing2 lah dkt bandar Shah Alam tu.. Still ramai rempit.
Baru je keluar kereta .. terus lari2 masuk balik.
Hampeh toi. Kacau je tauu !!

Last-last kami pergi ke Putrajaya. Tapi bila sampai Putrajaya , kamera bateri habis..
Hahaha memang awesome !! last-last ambil gambar guna phone jelaa =____=""



Kat Putrajaya tu pun ada jugak yang menakotkan..

Ada this one white car .. dia pusing2 dekat area kiteorg.
Mcm hampeh. Bila kteorg pegi sana , dia ada dkt sana.
Bila kteorg pergi sini , dia ada dkt sini..Seram kot..
Tapi semua kuatkan hati , pusing2 dalam putrajaya tuu.. Then bila dorang dah hilang , terus balik Shah Alam.. hehe

Okay , tu je kot nak cerita ..Banyak dah membebel..
Nanti lah update lagi..
hehe

p/s : lupa nak cakap , THNAKS to the committee because organized all this thing only for the Accountancy Fast Tracks Uitm Puncak Perdana , Intake July 2010 =) 
Tahniah sebab event ni berjaya !!


written by AzleenFarahim

No comments:

Post a Comment