Testimoni

Korang pernah dengar Aurawhite Bubbly? Ala produk aurawhite yang terbaru tuu ??Aku tahu benda alah ni daripada paper. Masa tu baru je keluar pasal dorang launching produk ni. So, aku macam excited dan terus pergi cari merata tempat. Yela, collagen .. only for teenagers. Harga berpatutan. Tak ke macam seronok uolss ??? Nanti aku cerita dia punya ingredient and harga blablabla tu semua. 

But first, biar aku tunjuk 'perubahan' aku..

Alhamdulillah, sebulan aku menggunakan produk ini. Ada lah perubahan. Aku start makan masa aku masuk UITM Puncak Alam. Masa tu, aku macam jarang lah nak amik selfie. Sebab aku rasa muka aku macam "KUNING". Tak ke macam demam kuning tu haa?? And semua orang cakap muka aku sawo matang. So aku mcm .. Eii taknak amik gambar !

So, selepas menggunakan produk ni.. BARU lah ada some sort of 'keyakinan' lah konon nyaa... HAHAHA

BEFORE

AFTER

Atas tu gambar masa aku tengah practical. And yang bawah tu gambar tadi. Lepas aku jumpa budak2 practical haritu. Sila ignore tudung yang serabut tu, sebab dah sampai rumah, so aku letak je tudung tu. Ahehe

Ada tak nampak perbezaan ? 

Basically, dulu aku punya muka macam jerawat berleluasa, then macam 'kotor' lah. Gelaran aku dgn lala kasi. Kami selalu macam, 
"nampak kotor tak muka aku?"
Kotor = jerawat bersepah + bekas-bekas jerawat + 'kawah-kawah bulan'

So after one bottle aku makan Aurawhite bubbly ni.. Alhamdulillah putih sudah..

Aku ada tanya member practical nii.. Untuk memastikan lagi ...


So bukan lah aku perasan sorang-sorang . Ada lah yang nampak rupanya . HAHAHA seronok iols. ALHAMDULILLAH.

One month ago, aku cari Aurawhite bubbly ni merata-rata. But, dekat kedai SEMUA TAK JUAL LAGI sebab baru launching kan. So... Google punya google ... Jumpa lah blog Fatin Diana ni. Bought it from her. Alhamdulillah. Dia served customer dengan sopan sekali. And service superb. And the most importantly, ORIGINAL hokey. Kau hado ??


Nah sikit pasal Aurawhite bubbly ni :

KELEBIHAN AURAWHITE BUBBLY FOR TEENAGER:
  • Berperisa CANDYSWEET Strawberry yang super LAZAT ! (SUMPAH SEDAP.)
  • Mencerahkan kulit & melembapkan kulit
  • Meransang penghasilan kolagen untuk remaja
  • Memberi tenaga
  • Baik untuk daya ingatan terutama pelajar
  • Atasi kulit jerawat n berminyak normally remaja tak terlepas ada problem kulit berminyak cos hormone berubah apabila usia meningkat
  • Di perkaya dengan salmon collagen peptide, manuka honey, grapeseed, vitamin C,E & A.
  • Kurangkan rambut gugur & rekahan tumit kaki
  • Menyerlahkan aura wajah
  • Kulit yang bersinar sinar !
  • Tubuh badan yang sihat

Harga: RM80 SM / RM90 SS

Tak macam affordable ke RM80 ?? Selalunya semua like RM100+ kan ? Sebab tu aku excited nak beli, aku pun sebenarnya mencari supplement. Then dapat harga macam ni. Sangat berpatutan okay. =) Btw, sekarang dah berlambak jual dekat kedai jamu tuu.. And kalau nak check original ke tak... Sila scan code belakang tu guna wechat.. jap bagi contoh.



So kalau korang nak tahu apa-apa produk baru, boleh visit http://www.fatindiana.com/


Okay, itu je nak membebel harini. Sekian terima kasih. HEHE =D

No comments:

Post a Comment