checklist untuk UiTM

Lagi 24 hari sahaja lagi aku akan menjadi salah seorang sisiwi di UiTM Puncak Perdana.
Baru-baru ini aku ada berjumpa salah seorang GirlFriendS aku, Hadiatul Ain.
dia baru melepasi minggu orientasi di Puncak Alam.
dia ambil course Asasi Sains di Puncak Alam.

sepatutnya dia pun sama seperti aku,
tinggal di Puncak Alam dan kampus pula di Uitm Shah Alam.
tetapi sekarang, dia cakap bahawa ada pertukaran tempat belajar.
dia belajar di Puncak Alam dan bukannya Seksyen 17 Shah Alam.

aku rasa, aku punya batch pun macam tu kot.
MUNGKIN kami pun akan belajar di Uitm Puncak Perdana nanti.
entah lah. tunggu sahaja waktu orientasi nanti. segalanya akan di beritahu.

okay, disini sebenarnya aku bukan nak berceloteh tentang benda ni semua. ini semua hanya untuk mukadimah sahaja ^^

aku nak beri tahu apa yang dah aku buat untuk persediaan masuk UiTM ini.

  1. Buka Akaun Bank Islam
  2. Bayaran untuk kemasukan ke Uitm
  3. Mohon PTPTN online
  4. Re-style my hair
  5. Shopping : bantal , cadar , selimut , beg pergi kelas.
  6. Medical Checkup
okay, sesi membeli belah aku baru sahaja bermula.
oleh itu SANGAT sikit barang yang aku sudah beli.
InsyaAllah before masuk UiTM nanti aku akan habiskan shopping semua :)

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment