o to ka jo

o to ka jo mean what should i do ?

what should i do if suddenly i feel sad ?
what should i do if suddenly i feel happy ?

i always wondered what should i do ?

hmm, sekarang aku tengah sedih.
tak tahu lah kenapa tetiba rasa sedih walaupun esok aku dah nak sambut birthday aku yang ke 18.
haha. dah nak abis tahun, kau baru je nak masuk 18 alin oii ?
kesian betul !

tak apa, aku tak kesahh pun apa orang nak cakap.
aku adalah aku :)




so, apa yang aku buat bila aku rasa sedih ?
nak tahu ?
aku MENYANYI weyh!
hahah. suara tak sedap langsung !>,<
okay, dengan ini saya nak buat pengakuan, saya tak reti nyanyi.
and kalau nyanyi main hantam serono je!
hee..

aku suka menyanyi,orang cakap, practice makes perfect.
tapi practice macam mana pun..
takan ada nye keluar suara sedap.
aku tak dilahirkan untuk menjadi penyanyi.
saya dilahirkan untuk menjadi akauntan MUNGKIN !
heee.
apa-apa jela.

and lagi satu, if aku sedih..
aku akan menulis or menaip. just like what i'm doing now.
entah, mungkin ini je kot yang buat aku ceria sedikit.
hilang stress sikit.

TAK percaya ?cuba try :)
FYI, kita kena luahkan apa yang kita rasa,
kalau kita pendam lamaa sangat perasaan kita itu ,
ia akan meletup seperti gunung berapi.
SUSAH sangat kalau dah meletup tu.
memang tak ingat orang dah. kau akan main hembus apa je yang kau pendam selama ni.
ahahah ..
alin, macam penah ada pengalaman je..
hee penah lah *batukbatuk


tears? naah
aku susah nak menangis sekarang ni.
walau apa pun yang terjadi aku susah nak menangis.
mungkin sedih yang terlampau tu ada.
tapi tidak sampai menangis !

sebab apa aku macam ni ?
mungkin sebab .. entah .
aku pun takk tahu kenapa.
last aku menangis bagai nak gyla ..
form 4 tu pun sebab break up -__-"

since that aku berazam untuk tak menangis lagi.
anything happens aku tak akan menangis.
mungkin sebab tu kot ? entah laa..


so, if aku tengah happy pula ..
apa yang aku buat ?
aku akan cerita kan apa yang buat aku happy masa tu.
mungkin kepada family , cousin atau pun kawankawan.
heeee.

mereka akan tahu bila aku dah happy sangat tu.
akan senyum sampai ketelinga lah orang cakap.
tapi setahu aku, mulut aku kalau senyum ta sampai2 pun telinga.
ini yang buat saya konfius ni !
>,<

so, what do you, my readers do when you feeling sad and happy ?
hmm, note to all of you ..
if korang pendam sangat perasaan itu.. boleh jadi satu tekanan kepada awak semua.
and seterusnya boleh menjadikan awak semua gila.
you know, getting crazy ??

SO renung renungkan dan selamat beramal ^___^

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment