TERIMA KASIH


17th DECEMBER 2010

SELAMAT HARI JADI
kepada diri saya sendiri !
yeay !
*gila apa wish diri sendiri ? aahh lantak pi lah. diri aku. sukati aku lah +__+

so, disini saya nak BOLD kan.
SAYA TAK SAMBUT BIRTHDAY SAYA TAHUN INI.
tahun ini adalah birthday yang sangat SANGAT membosankan !

hanya hujan rahmat sahaja saya dapat untuk hadiah hari jadi saya tahun ini.
SYUKUR ALHAMDULILLAH kepada ALLAH yang maha ESA ..
 oleh disebabkan hujan sahaja pada hari jadi saya itu, saya menjadi MALAS untuk keluar rumah >,<

namun disebabkan kebosanan yang TERLAMPAU ..
saya tetap berusaha keluar dari rumah..
tetapi hanya keluar dengan ..
1. Danial
2. Shafiq
3. Chan Chai
4. Aqil
itu pun, melepak dekat OldTownWhiteCoffee sembang sembang.
bosan tak bosan ?

pastu malam .. saya keluar dengan ..
1. Lala
2. Khalil
3. Kak Syaza
pun, melepak makan2 di Singgah apa entah di BBS .
tu pun duk menyembang juga..

=__________________________="
whatever it is, eventho' my birthday was REALLY BORING...
i STILL APPRECIATE for those who wished me 'Happy Birthday' and all the ucapan2
^__^

THANKS ALOT to ALL OF YOU =)
from me, i hope you all SMILE ALWAYS okay ^__^

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment