We need each other.

Assalamualaikum ..

Hye !! haaa entry kali ni aku nak cerita pasal kawan-kawan pulaa :)
Okay , ALHAMDULILLAH aku ada kawan-kawan yang sentiasa berada disisi ,
They will always be my "pompom girl" that always be behind me in everything.

*some of my girlfriends and boyfriends*

Sangat-sangat bersyukur ada kawan-kawan macam mereka semua ..
Especially ... Lala , Housemates , Cik-cik Sonoi , Wan Mahirah , Anis dan lain-lain
dan tak lupa kepada Aqil , Zulafiq , ChanChai , Jay , Zulfariq , Ameer , Iqbal dan semua-semua lah..
Sorry kalau terlupa letak nama ..

Korang memang rock lah \m/ 

sentiasa bagi kekuatan untuk saya teruskan hidup ..

SAPE KATA LELAKI dan PEREMPUAN TAKLEH JADI KAWAN ?

Haaaa , korang salah.. Ini lah buktinya ..
Dorang sangat awesome bagi nasihat dan macam-macam lagi..

Macam aku dulu , bila tengah sedih sangat ... mula lah nak buat decision and pikir macam-macam yang tak masuk akal ...
BUT , once ada guy friends kita akan jadi lebih berfikiran waras ...
Sebab kalau tengah break ke apa ke kann , korang mesti macam nak salahkan si pasangan ke apa ke kan , macam aku perempuan , bila tengah break ... macam salah kan si dia kawkaw...
Tapi kawan-kawan lelaki aku ni macam bagi pendapat dorang lah..
So , kita akan tahu macam mana pula belah lelaki kan..
Tak boleh nak salahkan 100% kat si lelaki kan ?

Haaa pemikiran lelaki ngan perempuan ni kan , lainn...
So , kita kena tahu kedua-dua belah pihak =)

*gambar hanya untuk hiasan* 
hehe

Then , dengan akal yang waras ... kita boleh tahu siapa yang betul .. siapa yang salah...
Kawan-kawan lelaki aku , dorang bagi nasihat based on their opinion apa yang telah jadi...
While , kawan-kawan perempuan aku bagi nasihat also based on their opinion and experience ..
So , when I combine everything , this is me right now  !!

Rasa macam , this is my life .. Kenapa nak sia-siakan macam tu je ?

Therefore , jangan lah korang tengok perempuan kawan ngan laki je ..
HAAA MULA LAH TU.. perempuan tu gedik lah , apa lah nak rampas boyfriend orang lah..

Actually , perempuan memerlukan lelaki .. dan lelaki juga memerlukan perempuan..
Tak kira lah as a friends only or as a couple ?
we need each other :)

Its all mindset !
Kalau buruk mindset , buruk lah segala-galanya.
Kalau baik mindset , InsyaAllah baik segala-galanya.

So , girlfriends and boyfriends ....
THANK YOU SO MUCH 
Aku dah tatau berapa banyak "thanks" yang aku nak cakap , sebab aku macam terharu sangat dan happy sangat dapat kawan-kawan macam korang.
Alhamdulillah ...

written by azleenfarahim

No comments:

Post a Comment